Dag 2 én dag 3

9 november 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal,

Reizen naar Nieuw Zeeland is een langdurige bezigheid. Woensdag om 16.00 zijn we door Ger naar het station gebracht. We wilden graag op tijd op Schiphol zijn om plaatsen bij de nooduitgang te vragen en dat is gelukt. Om 22.00 vertrokken vanaf Schiphol naar Dubai, 2,5 uur tijd om over te stappen en vervolgens door naar Auckland waar we om 11.30 uur zijn geland. Maar toen was het dus al wel meteen vrijdag en zo raak je dus zomaar een dag van je vakantie "kwijt" 🤔 Slapen hebben we niet veel gedaan in het vliegtuig dus nu liggen we inmiddels op bed deze blog te schrijven en gaan we zo slapen. 21.15 lokale tijd.

Na aankomst op het vliegveld de huurauto opgehaald, een knappe Toyota Corolla met 14 km op de teller en meteen naar ons eerste hotel waar we 1 nacht zullen verblijven. Na het inchecken meteen Auckland in want morgenochtend gaan we al weer weg en we komen hier niet meer terug. Naar de bekendste trekpleister van Auckland, de Skytower, naar 220 meter hoogte waar je een fantastisch uitzicht hebt over Auckland, en vervolgens nog rondgewandeld aan "the Waterfront" vroeger het havengebied, tegenwoordig uitgaansgebieden met gezellige kroegen en restaurants. Het is vrijdag en de vrijdagmiddagborrel lijkt hier een heel goed gebruik. Het is overal gezellig druk.

Gegeten in het hotel omdat we best wel een beetje naar de kloten zijn en niet terug naar het centrum wilden lopen.

Morgen naar Paihia.

Groetjes van ons twee.

1. Miriam:
    9 november 2018
    Heel veel plezier down-under!
  2. Joost en Carien:
    9 november 2018
    Een goeie nacht slapen en jullie kunnen de hele wereld weer aan.
    Tja, voor een mooie reis moet je soms wat afzien.
    Slaap ze!
  3. Frank:
    Have fun. Geniet ervan.
  4. Corrie Kempenaars:
    9 november 2018
    Leuk Carien en Ed om je via je reisblog te volgen. Herkenbaar dat je in 1 keer een dag ergens kwijt bent🙄🙄, geniet ervan😀
  5. Peter Vissenberg:
    9 november 2018
    Je moet even zitten om er te komen maar geniet ervan
    Groetjes Peter en Magda
  6. Rinavandoormaal:
    9 november 2018
    Wat leuk dat we jullie kunnen volgen😄gaan we ook doen.geniet ze😘
  7. Robert en Jolanda:
    9 november 2018
    Een hele mooie onvergetelijke reis toegewenst. Geniet ervan. Groetjes Robert en Jolanda
  8. Marion:
    9 november 2018
    Fijn dat jullie de reis goed hebben doorstaan!
    Nu heerlijk genieten bij de Kiwi’s!
    Benieuwd naar jullie volgende verslagje ☺️ Groetjes, René en Marion xx
  9. Ellen de Ridder:
    10 november 2018
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Heel veel plezier daar!!
  10. Colinda Rokx:
    10 november 2018
    Heel erg leuk om jullie zo te kunnen volgen! Ik wens jullie een hele mooie reis toe!! Veel liefs Colinda
  11. Heidi van der Hoeven:
    11 november 2018
    Super leuk om zo jullie verhalen en foto’s van deze prachtige reis te kunnen volgen ! Heel veel plezier , geniet ervan! Lieve groetjes Heidi 😘
  12. Gerda de Bruijn:
    11 november 2018
    Heel leuk om jullie zo te kunnrn volgen. Geniet van de mooie reis. Groetjes Gerda
  13. Hans de Jong:
    11 november 2018
    Dit is leuker dan ansichtkaarten. Fijne vakantie!
  14. Anja Zwart.:
    11 november 2018
    Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen, lekker genieten van deze mooie reis!!
    Lieve groetjes Anja
  15. Stacey, Mark & Novi:
    11 november 2018
    Heel veel plezier! Geniet van de prachtige reis!
  16. Dennis van den Noort:
    11 november 2018
    Geweldig, jullie treden in mijn voetsporen 😁! Fantastisch land, vooral het zuidereiland. Heel veel plezier van Wies en mij
  17. Anneke vd Ent:
    11 november 2018
    Geweldig voor jullie om dit mee te maken. Geniet van al t moois daar🤓
  18. Corne en Angelique:
    12 november 2018
    Wat gaaf en fijn om zo mee te mogen volgen.
  19. Zarmina hotaki:
    12 november 2018
    Ohh wat leuk om zo meer te zien van jullie reis! Geniet van jullie prachtige vakantie 😘
  20. Annemarie:
    17 november 2018
    Geweldiggggg! En super mooi.
    Geniet van alles.😘
    Groetjes Annemarie.
  21. Van der Ent:
    20 november 2018
    Wauw.. Dit is leuk om jullie zo te volgen.
    Ik de blog doorgekregen van ons An en ben er gelijk aan begonnen en ben al helemaal bij.
    Ik begrijp dat jullie het verslag om en om schrijven, complimenten hoor!
    Nou, hou ons met zijn allen maar lekker op de hoogte aub.
    Jullie zullen op dit moment wel slapen maar voor straks alvast een goedemorgen gewenst en maak er weer een fijne, aangename en interessante dag van.
    Ik zie al weer uit naar jullie verslag en foto's.
    Mvg. Wim.